12 Mart 2016 Cumartesi

Bebek ve Yaşam - Yardımcı olmadan bebek nasıl bakılır?

Bebeklerle ilgili aklınıza gelecek tüm konulardan, farklı farklı kişilerin yazı yazdığı bir site açılmışş..Bana da bu sitede yazı yazmam teklif edilince, böyle bir projenin içinde yer almak beni çok mutlu etti.

Site yeni olmasına rağmen o kadar çok konu ele alınmış ki, ben de ilginizi çekeceğini düşündüğüm 'Yardımcı olmadan bebek bakımı' na değindim.. Malum farklı bir şehirde ailelerden uzakta Mina' yla baş başa kalınca,  ev işleri ve Mina' nın bakımı konusunda epey tecrübe edindim.. 

Hem benim tavsiyelerimi okumanız hem de sizin 'mutlaka' ilginizi çekeceğini düşündüğüm diğer konulara göz atmanız için www.bebekveyasam.com' a bir göz atın derim :)



Yardımcı olmadan bebek nasıl bakılır?


(Yazıma buradan da direk ulaşabilirsiniz..)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder