19 Nisan 2016 Salı

1.seneye özel

'meraklıtuzin' olarak 1. senemi doldururken, yıldönümü için özel bir yazı yazmam gerektiğini düşündüm.. Bu bir senede; yazı yazmak, paylaşmak bana neler kattı..Ne düşündüm, ne buldum? 

Başta, insanlara yardımcı olmak, tecrübelerimi paylaşmaktı amacım.. Amacıma ulaştım.. Çok fazla kişiye dokunamasam da.. Yazdığım yazılar sayesinde, senelerdir görüşemediğim arkadaşlarıma yardımcı olma fırsatı yakaladım.. Çok muhabbetim olmayan arkadaşlarımla düşüncelerimi paylaşma fırsatı yakaladım.. Hatta buraya yazdığım yazıların okunduğunu gördükçe daha fazla araştırmalar yapıp, daha fazla okuyarak, ben de kendimi bilgiyle donattım..En güzeli de tanımadığım insanlara yardımcı olmaktı, onların güzel düşüncelerini almaktı..

Aslında hedefim olan; ev hanımı olmama, beynimi aktif halde kullanabilme, paslanmamak işe yaramıştı.. Araştırmak, yazmak, paylaşmak bana gerçekten iyi geldi..

İlk başlarda haftada en az 3 yazı yazma hayallerim suya düşmüş olsa da.. Malum tek başına bir çocuk büyütmek, İstanbul gibi canlı bir şehirden daha dingin bir şehir olan Adıyaman' da yaşamak, bu sebeple kısıtlı tecrübeler ve gezilerim olunca..Bana yazacak tek konu kızım Mina kaldı :) 

Mina' yla ilgili yazılar yazmak, instagram' da 'fenomen' olmuş anneleri takip etmek de, beni bebeklerle ilgili girişimciliğe teşvik etti.. Boon Bebek' i yarattım.. Bununla ilgili özel bir yazı yazacağım elbet.. Şimdilik instagram' da @boonbebek' i takip edip ne olduğunu görebilirsiniz..

Sonuç olarak, yazdığım yazılar öncelikle siz okuyuculara yardımcı olmak, daha sonrasında bizlere, bana ve çocuğuma, birer hatıra/ arşiv olarak burada kalacak.. Bazıları yazılarımı beğenmese de, anlamsız veya gereksiz bulsa da..Ben herkesten uzakta, gelişmemiş bir şehirde yazı yazarak, paylaşarak ve şimdi de üreterek hayatta kalıyorum..Sadece bir anne veya ev hanımlığını tercih edersem buralarda tutunamayacağımı çok iyi biliyorum.. Eşimin kariyerini, geçici süreliğine, burada geçirmesine ben de bu şekilde destek oluyorum...Ben iyi olursam, eşim de kızım da iyi olur..

Bu arada bu siteyle ilgili gelir elde ediyor muyum? Belki merak edenler olur, şimdilik etmiyorum..Gelir elde etmek benim için şu aşamada; yaptığım tatlının üstüne ilave edilen kaymak kıvamından öteye geçemez, şu an tatlı'm da beni tatmin ediyor :)

Sevgiler..
Tüzin Özkök

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder