16 Haziran 2015 Salı

Biraz dinlenmek herkese iyi gelir :)

Yoğun geçen İstanbul günlerimde, artık kendime vakit ayırmalıyım diyerek Grupanya' dan Marriott Ataşehir' deki Palestra Spa kampanyasını satın aldım. 45 dakikalık masajın ardından, jakuzi, buhar banyosu, sauna, hamam ve sonrasında aldığım sıcacık duştan sonra geçen 3 saatin ardından, yeniden doğmuş bir şekilde Mina' nın yanına gittim. Şimdi ben bunu size nispet olsun diye anlatmıyorum tabiki :) 3 saat boyunca yaşamış olduğunuz tüm streslerden, yorgunluklardan uzaklaşmak istiyorsanız makul fiyatlara (sonuçta bir hafta sonu dışarıya çıktığınızda harcadığınız paranın bir kısmını vererek) kendinize ara verdirebilirsiniz. 


İlk başta eşimle, günübirlik termal bir otele gidelim dedik. Sonra yol+Mina bizi çok yoracağından İstanbul' da termal bir otele gidelim diye düşündük. Bütün günümüzü otelde geçirmeyelim diye düşününce, spa merkezlerini incelemeye başladım. Kaliteli yerlerde 2 saatlik (sadece masaj+terapi) fiyatlar bana saçma (uçuk) gelince, Rüya' nın (abimin eşi, Alya' nın da annesi :) ) tavsiyesi üzerine Grupanya Spa fırsatlarını inceledim. Eve en yakın ve bildiğim bir yer, Marriott' u görünce fırsatı satın aldım. (kötü çıksa ne olur ki ?? masaj sonuçta :) ) İlk defa internet sitesinden bir fırsat alıp, gittim ve gayet de memnum kaldım. 

Benim gibi, makul fiyata, kısa süreliğine de olsa dinlenmek, streslerinden uzaklaşmak isteyenlere tavsiye..


Palestra Spa


Gözlerinizi kapayın ve hayal edin ... iyi dinlenmeler :)

photo by: Marriott webpage

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder